Invigning av Britta-lenas skejtramper

Sommar - skejt, grill & good vibes!

Sommaren är här och vi vill inviga Britta-lenas skateboard plaza, ett arbete som pågått i över ett år – och vi firar med en maxad dag på Britta-lenas! Häng med oss på en grym skatetävling/sesh, där både nybörjare och rutinerade åkare är välkomna. Oavsett om du vill tävla eller bara åka med vänner, så är detta dagen du inte vill missa.

Det blir dessutom grill med hamburgare och korv, musik och allmänt skön stämning hela dagen. Ta med polarna, familjen eller bara dig själv och kom och häng.

När? 2 juli och 17.00-20.00

Var? Britta-lenas skateboardplaza

Kostar? Helt gratis att komma – men ta med alla du känner!

Vi ses – det här vill du inte missa!

Har du grejer du vill sälja på loppis? Hör av dig till personalen på kobacka via kobackas egna instagram @kobacka_skatehall Länk till annan webbplats.

Fler tillfällen